petek, 31. januar 2014

Mjau!

Spet sem naredila "odštekane" grelnike za dve super punci iz Ajdovščine, tako da so že na Primorskem :)

Meni so všeč, puncam tudi.

Pa vam?






6 komentarjev:

  1. Meni so tudi všeč. Pravi biznis delaš s temi grelčki :-) Res si pridna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ravno pravšnje za mrzle zimske dni.Tudi meni so všeč.
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepi so, ravno pravi za tole vreme! Kaj sledi?????

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar čutim kako me v teh dne grejejo teli tvoji grelčki:) Hvala ti za komentarček na mojem blogu...morda pa res iz pod posteje privlečem volno in kvačko :D Če kaj naredim ti pokažem :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj so "cartkani" :). Tole pa bo pa dekletom ravno prav prišlo, ker že cel dan poslušam da ni elektrike je samo kup snega in žleda na natranjsko-primorskem... Pri nas doma pravijo da je kaos, jaz sem pa na toplem na drugem kocu SLO :)

    papa

    OdgovoriIzbriši
  6. fenomenalni so :)) še enkrat najlepša hvala Vesna :*

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)