nedelja, 16. februar 2014

Plet

Čeprav so ga včasih nosile samo babice, je sedaj zimski modni trend. Nosimo ga na več načinov, recimo tudi čez jeans spomladi ali pa za pred televizor za romantični večer.

Prav ta, ki je prikazan pa je namenjen Urši mladi mamici, ki ima tri otroke. Za vsakdanje potepanje, se bo lahko zavila in ji bo toplo.

Meni se zelo dopade in mislim, da bo kmalu en tak narejen tudi zame...

Vesna






11 komentarjev:

  1. Iiii, kako lepo si nakvačkala tale plet :-) Všeč mi je barvna kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  2. oj ,kako lep plet,pa tudi manekenka dobi pohvalo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Všeč mi je,da si naredila nekaj za kar mnogi res mislijo, da je samo za babice. Meni je tvoj izdelek res všeč. Poznam nekaj blogov, kjer so predstavjeni čudoviti pleti, ki so že prave male umetnine. Drugače pa ne poznam nikogar, ki bi kvačkal s takšno brzino kot ti. Se vidi, da uživaš v tem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zanimiv plet. Gvišno paše za gretje pred TV v dolgih večerih :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Plet, ja to je prava rešitev za gretje. Čudovito.
    Vem, da sem ga nekoč imela pa pojma nimam ke je zdaj :(
    Bo treba novega naredit :)
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  6. Si prepričana da ga nebi kar sama obdržala?

    Ti paše :)
    No, pa kot si napisala boš kmalu imela tudi svojega...

    OdgovoriIzbriši
  7. A, ti ga še nimaš? Pri nas pravimo - kovačeva kobila je bosa. Paše ti, kar kvačko v roke!!!! čao

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je lep!
    Zelo uporabno se nosijo tudi kot šal in pončo - malo si pomagaš z vrvico.
    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen plet! Ko sem bila mala mi ga je skvačkala stara mama, potem je izginil neznano kam in že dolga leta ga nosim v mislih.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)