nedelja, 9. marec 2014

Svetli plet 2

Padlo je še eno naročilo, porabila skoraj 4 klopke Nike (Majšperk), ker se punci poznata med seboj sem jima pomešala barve (modra in roza sta zamenjani) s tem pletom sem podrla rekord.

Narejen v 1 dnevu. :)

Roka je skoraj padla stran, heheh...

Vesna




6 komentarjev:

  1. Punca, ti pa res razturaš s tole tvojo prijateljico kvačko :-) Včasih me prav zaskrbi za vaju, da se ne skurita :-) Čudovit plet.

    OdgovoriIzbriši
  2. vcasih pa res nezanm nehat:) tja pozno v noc

    OdgovoriIzbriši
  3. Res te občudujem. Me pa zanima tvoj sistem kvačkanja pleta. Ali imaš mogoče shemo?

    OdgovoriIzbriši
  4. Še en luškan plet. Idealen za pomlad.
    Lp, Mojca

    OdgovoriIzbriši
  5. Si pa carica. Kr v enem dnevu....

    OdgovoriIzbriši
  6. uuu, v enem dnevu! čestitam! Si čist not padla :) Zelo lep je.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)