nedelja, 12. februar 2017

Topla jopica


Nakvačkala sem še eno jopica, ki je iz enake preje kot prejšnja, le da je kvačkana bolj na gosto.

Primerna za potepanje po tržnici in sprehode!

Meni se zelo dopade, preverjeno z nošenjem.

Vesna






6 komentarjev:

  1. Ja prav lušni sta ti in topla jopčka. Pa gumbi zelo poživijo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobro, to da znaš kvačkat itak ve cel svet ampak danes za spremembo bom pohvalila gumbe....ma kaj so svetovni!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Iii, kakšni kjut knofi! :-))) Krasna jopica je nastala pod tvojimi spretnimi prsti. Zelo mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hojla, pozabila sem v svojem komentarju na mojem blogu omeniti, da imata reeeeees lepe izdelke! Vse pohvale! Lep dan, Vanja

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepa jopica. Gumbi tudi posrečeno izbrani. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ful je lepa! Si pa res vztrajna, takale jopica vzame nekaj časa.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)