sreda, 25. december 2013

Smrekca 2014


Takole! Pa sem poslikala še letošnjo smrekco. Lansko lahko pogledate TUKAJ :)

Dodala sem zelene bunkice in to je to! :)

Lepe praznike, 

Vesna




4 komentarji:

  1. O, kako lepo si okrasila smrečico! Krasni okraski.
    Tebi in tvojim najdražjim želim lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vse v tvojem stilu. Pokvačkana od spredaj in od zadaj. Krasno. Tudi moja jelka je bila pokvačkana, dokler si nisem omislila bele jelke - sedaj moram pa nove plastične bunkice obleči, ker so stare v beli barvi in ne pridejo do izraza (mimogrede to govorim že dve leti - rezultat je pa ta, da mi še ni uspelo). Tvoja je čudovita in še posebno všeč so mi majčkeni štumfki. Preživi ostanek teh praznikov kar se da lepo. Pa hitro spet kaj nakvačkaj. lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Super! Uauuu! V tvojem stilu. Všečkam, zelo!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oo, kako lepi kvačkani okraski! Čudovita smrekica je. Vse lepo ti želim Vesna, veliko veselja in trenutkov v svojem kvačkaraju in da bi ustvarila še veliko tako lepih stvari :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)