nedelja, 24. februar 2013

Prepleteni pončo v sivkini barvi

Obljuba dela dolg!

Naredila sem pončo na "tavelikih" vilicah. Naredila dve vrstici, ena vsebuje 40 zank, druga pa 54 zank. Združila skupaj, obkvačkala dve bunkici ter nastal je pončo! :)

Meni se dopade, pa vam? :)

Vesna 



















7 komentarjev:

  1. Všeč mi je!Nisem še videla takega načina dela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je!Nisem še videla takega načina dela.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobro izgleda. Edino izdelava izgleda kar komplicirana, razen bunkic :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ni tko zakomplicirana samo zgleda ,res pa je da to najlažje delaš za mizo... da lahko nasloniš ...lesene vilice pa mi je naredil naš hišnik...fejst fant...

    Ob priliki bom naredila še kaj na to vižo...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ej, super zgleda! Barva mi je še posebej všeč. Rada imam sivko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole je res nekaj posebnega. Barva je pa tudi zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res je super tole, vidim da vam je kr všeč...meni pa to predstavlja nov zagon da vas dražim...hihi

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)