torek, 1. december 2015

Adventni venček

 

Kupila sem bel svečnik, rdeči trak z angelčki, dokupila še bunkice in svečke.

Sestavila svečnik po svojem okusu... Tokrat pa ni kvačkano, heheh!

Se mi pa dopade!

Vesna






6 komentarjev:

  1. Baš me zašudilo što nije heklano.. ;)) ali je posebno divno osmisljeno. Uzivajte u pripremi za praznike!

    OdgovoriIzbriši
  2. dve godine bio mi je heklan:)))
    ove godine promena hihih

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj?! Venček ni nakvačkan? Ja kaj se je pa zgodilo? :-))) Super si sestavila venček v krasni rdeče beli kombinaciji. Zelo mi je všeč. Čista eleganca.

    OdgovoriIzbriši
  4. Malo spremembe pa mora bit, kajne?
    Zelo je lep.

    Lep pozdrav Di

    OdgovoriIzbriši
  5. Saj jaz vem, da samo še malo fali, pa se boš preselila tudi v papirnate vode...mimogrede, tudi jaz sem začela tako...prva lastovka še ne prinese pomladi...ali pa tudi!!! Drugo leto, bo venček iz papirja..., potem pa še voščilnice...nato pa štrbunk v našo luknjo ustvarjanja...od tle pa ni izhoda:-))
    Aranžma je pa več kot čudovit...všeč mi je ta okvirček, pa bunkice so čudovite barve ...kaj naj še rečem...imaš okus. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Oppa Vesna ni naredila kvačkanega venčka - to pa je res nekaj novega ;). Vsekakor imaš uč in roko za take aranžmaje, saj ti je bel krožnik uspelo spremeniti v super venček. Kar tako naprej :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)