nedelja, 15. november 2015

Pončo za Tanjo


Tale pa je naročen! Za Tanjo!

Njena želja je bila, da ima višji ovratnik (kot puli) in tako sem tudi naredila! Izpadlo je zelo dobro! :)

Meni se dopade, v resnici zgleda malo temnejši!

Vesna






7 komentarjev:

  1. O, tudi ta je zelo lep. Tanja bo nedvomno privlačila poglede občudovanja.

    LP Di

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojstrica pončov si in kraljica kvačke. :-)) Meni je tale, za Tanjo, od vseh dosedanjih najbolj všeč. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam s Sonjo, ta je še najboljši in to zaradi ovratnika. Te bomo začele klicati kar PONČO Vesna. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehehe, pončo Vesna, Joj Mojca kako jih pihneš , hehehe, ampak tale je res top veš. Jaz imam tudi rada puli ovratnik. Mehak, topel pončo, zelo pipi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimivo izpade tale puli varianta. Barva je pa defenitivno svetovna :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)