nedelja, 07. april 2013

Mint 2.

Ker je preja še ostala, 200g. Sem nakvačkala na hitro še en mint zame :)

Spet me je vzorec prevaral - spet je nastala tunika daljša kot sem načrtovala.

Ampak mi je všeč :)

Vesna









6 komentarjev:

  1. Mislim, da si ti pripravljena na poletje :-) Lepa tunika.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sem :)ampak kakšn kos do takrat bom pa še nardila:)seveda drugačen:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si pa res od sile pridna s kvačko. Ne morem verjeti, da vsake 2 do 3 dni pokažeš kakšen nov izdelek.Tunika je pa lepa, saj veš da so mi Salamonovi vozli pri srcu.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful color. It is really a success for the summer.

    Greetings, Margaret

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you Amber. :)

      Mean so much :)

      Izbriši
  5. Prvi blog katerega sm pogledala ko sem prišla iz Mncja je bil tvoj. Me je prav matralo kaj si novega nakvačkala.
    Lepa tunika.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)