sreda, 15. marec 2017

Luknjičasta jopica


Ekole! Nič časa za objave, za kvačkanje pa ga je precej!

Na hitrico ena črna jopica za spomladanske dni :)

Poslikano na hitro, nosim jo pa veliko.

Lep večer,

Vesna






11 komentarjev:

  1. Super in kaj še vidim...na zanimiv način sestavljaš te svoje jopice skupaj...da se ne razvlečejo jih sešiješ na sredini....ali slučajno narobe vidim. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo, da si nas spet malo podražila s še enim krasnim izdelkom. :-) Jopica je zelo lepa.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši
  4. res bi rad cenil mikrofinanciranje LAPO, ker mi je dalo posojilo v višini 19000 € za skrb za bolnega otroka. če potrebujete nujno posojilo, se izognite goljufijam s strani lažnih posojilodajalcev in se prijavite prek e-pošte za pravo posojilo lapofunding960@gmail.com
    Whatsapp +447883183014

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz sem Abbas in sem iz Alžirije. Iskal sem spletno posojilo in bil sem zelo prestrašen, ker še nikoli nisem zaprosil za posojilo, zato sem zelo dobro iskal in iskal pravo podjetje. Našel sem podjetje, imenovano posojilne kreditne institucije. Pogledal sem in videl, kaj so ljudje rekli o tem podjetje je bilo res. Odločil sem se, da zaprosim za posojilo pri podjetju in potreboval sem posojilo v višini 16.000 dolarjev za ustanovitev podjetja, ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram narediti sam, in mi zagotovili, da bom v enem tednu Bodite s posojilom. Rekel sem, da je v redu, in čakal sem natanko en teden, da sem dobil posojilo od tega podjetja, ko to pišem zdaj, še nikoli nisem bil prevaran in to podjetje je odlično. Slišal sem, da ljudje govorijo o prevarah, vendar še nikoli nisem bil prevarant in hvala Bogu za to. Torej vsi, če potrebujete pravo posojilo, je to pravo podjetje, za katerega lahko zaprosite. Pomagalo vam bo in takrat, ko vam bodo povedali, boste prejeli posojilo, kar je natančen čas, ko boste prejeli posojilo. Samo to sporočilo moram napisati vsem, da se ne boste navadili prositi za posojilo pri napačnem podjetju, če potrebujete pravo posojilo, kontaktirajte podjetje in zadovoljni boste. Njihov e-poštni naslov je ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdravljeni vsi, moje ime je Dawoud Owen, iz Londona, glavnega mesta Anglije, danes sem tako srečen. Prejel sem posojilo od posojilnih kreditnih institucij, ko je izgubljeno vse moje upanje, da ne morem več dobiti posojila, ker me goljufajo številni posojilodajalci, vendar se le spodbujam in naredim pogumen korak ter se prijavim pri tem posojilodajalcu, vendar z veseljem povem danes, ko sem pravkar prejel svoje posojilo v višini 9.000,00 funtov in vam bom svetoval vsem, ki potrebujete posojilo, ga kontaktirajte na njegov e-poštni naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com. ali WhatsApp: +393512114999 in pridobite posojilo še danes. Lep dan vam želim

    OdgovoriIzbriši
  7. Lep pozdrav vsem. Moje ime je Maryam Ali iz Maroka. Vendar živim v Ljubljani, glavnem mestu Slovenije, videla sem komentarje ljudi, ki so že najeli posojilo pri kreditnih institucijah; In potem sem se odločil, da se prijavim pri njih in že po nekaj dneh sem potrdil svoj račun 70.000 evrov na svojem računu, ki sem ga zahteval. To je res odlična novica. Vsakemu, ki potrebuje posojilo, priporočam, naj pošlje e-pošto na {loancreditinstitutions00@gmail.com} ali njegovemu agentu WhatsApp: +393512114999 Vesel sem, da sem dobil posojilo

    OdgovoriIzbriši
  8. Moje ime je Nicolás Miltiades iz Slovenije. Rad bi se zahvalil posojilno-kreditnim institucijam, ki so mi pomagale dobiti posojilo. Zadnje tri mesece sem iskal posojilo za poravnavo svojih dolgov, vsi so me poskušali preslepiti, dokler nisem končno srečal posojilno-kreditnih ustanov. lahko so mi dali posojilo v višini 110.000 evrov. ti lahko tudi pomagajo. pomagali so tudi nekaterim drugim mojim kolegom. Če potrebujete kakršno koli finančno pomoč, se obrnite na njegovo podjetje po e-pošti (loancreditinstitutions00@gmail.com) Številka WhatsApp: +393512114999 Verjamem, da vam lahko pomagajo.

    OdgovoriIzbriši

  9. Potrebujete nujno posojilo? Dajemo osebna posojila? Poslovna posojila? Stanovanjska posojila? Kmetijska posojila? Posojila za izobraževanje? Posojila za konsolidacijo bremenitev? Posojila za tovornjake? Posojila za avto? Hotelska posojila? Refinanciranje posojil? in več šolskih posojil? Zagonska posojila? .Ponujamo po 2% obrestni meri! Pišite nam preko: (dakany.endre@gmail.com)

    posojilna ponudba

    OdgovoriIzbriši
  10. Ali potrebujete posojilo? V tem primeru pošljite e-pošto: dakany.endre@gmail.com

    Ali potrebujete posojilo? osebna posojila? poslovno posojilo? hipoteka? Kmetijstvo in projektno financiranje, HITRI KREDITI. Potrebujete posojilo, da poplačate svoje dolgove, plačate račune ali začnete dobro podjetje? ? Ponujamo vse vrste posojil z 2% obrestmi! Kontaktni e-poštni naslov: (dakany.endre@gmail.com)

    Nujna posojilna ponudba.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)