četrtek, 6. april 2017

Dolgi pajkec


Ekole, še ena mojstrovina!

Mi je vzela kar nekaj študiranja, predvsem za sprednja dva dela ... ostalo varianto hrbet in rokave že poznate!

Zelo sem vesela, ker imam občutek, da je prav poseben kos.

Kaj mislite vi?

Lep večer,

Vesna







4 komentarji:

  1. This is beautiful. It looks gorgeous on you.

    Have a nice day, Margaret

    OdgovoriIzbriši
  2. WAW Vesna...tole je res posebno dober kos garderobe....samo pazi, da se ti ne bo v mrežo ne bo ujela kakšna "živalca" na dveh nogah:-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)