nedelja, 27. september 2015

Festival ročnih del - Bled September 2015

Punce smo se usedle v avto in odpeljale na festival... Ampak začele smo najprej s kavico...

Na sliki (levo) moja sestra Jasna in sestrična Tatjana (desno). Mene pa že poznate, haha!

Naj fotografije vse povedo...

Vesna












5 komentarjev:

  1. ooo tud Jasno že poznamo, ker veselo čeblja na TV. Krasne stvari, tiste ogromne igle so me pa fascinirale...o madona, a tud take obstajajo????....čao

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem bila na Bledu,sem vas videla. Sicer pa vse pohvale za takšen sejem -čudovito.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izlet ste si omislile. :-) Fotke pa res povejo vse. Krasni izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Če nebi prekasno videla maila iz kluba, bi klekljala na sejmu in bi se videlei :(. No ja, pa kdaj drugič. Baje je bilo fantastično in tovje slike tudi potrjujejo to :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauu, kakšen čudovit festival :-)) Škoda, da sem ga zamutila :-(
    Lp, Larisa

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)