ponedeljek, 12. oktober 2015

Poncho za Jasno


Moja sestra Jasna ... Zvezda oddaje "Bog ne daj, da bi crknil televizor" si je zaželela poncho za mrzla jutra!

Želja ji je bila izpolnjena... NAREJEN V ENEM DNEVU, tako na hitro!

Zelo ji paše, nismo uspeli poslikat na njej!

Tako da, ga predstavljam jaz!

To je to!

Vesna






10 komentarjev:

  1. Jaz sem ga probala je še lepši kot na sliki in zelo mehek. Bravo Vesna

    OdgovoriIzbriši
  2. o hvala :))
    ja taka lepa puhi muhi volna :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tole sicer nej v moji barvi, ma zgleda pa super. Sestrica bo prav zazigala v njem, tako kot ti :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole sicer nej v moji barvi, ma zgleda pa super. Sestrica bo prav zazigala v njem, tako kot ti :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Opa, ta je pa še lepši kot prejšnji pončo. Tale pa je v MOJI barvi. Fantastičen je. V moji objavi me sprašuješ, če kaj spim: jaaaaa, nič bat, spim, jem delam 100 na uro...imam firmo s 7 zaposlenimi, otroke rihtam (5 kom mojih + 2 vnukinji+ 2 najboljš zeta + 1 super snaha+mož...ta je itak že 30 let vajen vsega hudga:-))= 12 članska familija)) ...imam pa zelo zelo dolg in gobčast jezik in veš kako pravijo...če veliko gobcaš, tudi veliko narediš....tudi tebi to uspeva, si hiperaktivna kvačkarca....veš kako to izgleda...imam občutek, da smo si zelo podobne. Mej se. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan je, za prohladna jutra i za cijeli dan!

    OdgovoriIzbriši
  7. U madonca, kako lep pončo. :-) Tudi model je prva liga. :-))) Meni se tvoja kvačka smili iz vsega srca. Gotovo se revica pregreva, da je joj! :-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja, oldpunca, se strinjam, da je model prva liga. Tudi navznoter, ne samo navzven!!
    Vesna, ti pa tega nisi prebrala, da ne postaneš prevelika važička, hehehe
    Res lep pončo, tvoja sestra je prava srečnica.

    Di

    OdgovoriIzbriši
  9. Bombastičen pončo. Res si mojstrica. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)