sreda, 2. oktober 2013

Tabure


Malo shoppinga v soboto, pa sem že imela problem.

Ker ne dovolim, da se praska po parketu - sem bila prisiljena iznajti obleko za tabure. Tako, sem ga obkvačkala... Ker pa mi je še vedno slama všeč, sem pustila zgornji del nepokvačkan. 

Ko pa bo izgubil obliko - pa bom dodala še zgornji del.

Za enega mi je zmanjkalo materiala - tako da pričakujte še eno predstavitev.

Lep večer,

Vesna








4 komentarji:

  1. Super ideja ! In zelo lepo izdelano, kot sem pri tebi vajena :-) Pri nas je pa povsod nalepljen filc, da se ne praska po parketu :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. tocno tole imam jaz v mislih ze ene dva meseca. pa se kar ne spokamo do ikeje, pa se zmanjkalo mi je zpagettov ... :) in potem je lepo videt, da je tebi ze uspelo :) super

    OdgovoriIzbriši
  3. Super idea. Beautiful made.

    Love, Margaret

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)