petek, 16. september 2016

Dobrodelnost



Ker sem pri Mojci (moja darila) prebrala o dobrodelnosti za Evropo Dono sem se je udeležila. 

Naredila sem splet roza pentjic, ki simbolizirajo "boj proti raku na dojkah". 

Zbirališče izdelkov je na Zaloški 5 (sedež Evropa Dona orgnizacije). 

- zbirajo kvačkane in pletene izdelke, roza barve s simbolom "pentljice"

Izdelke oddati čimprej!

4.10 - bodo izdelki razstavljeni v Zvezda parku še cel mesec.

Vabljene k sodelovanju! :)

Lep pozdrav,

Vesna








6 komentarjev:

  1. Oooo tole pa je čisto v stilu....roza, pa še mašna, ti pa res nisi kar tako... Vzorček je pa res zelo simpatičen in bi ga lahko ponucala tudi pri poletni tuniki...ne vem pa, zakaj imam občutek, da je zrasel v tvoji glavi...res ga še nisem zasledila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala lepa za odgovor, sem pregledala njeno stran...ženska je res dobra v kvačkanju ...skor tako kot ti.

      Izbriši
  2. Oppa lepe pentlice si naredila, pa se z dobrodelno noto :-) . Vsec, zelooo vsec!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesna, spet si pridna! Pa še pentljice si naredila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovito si tole nakvačkala. Super ideja s pentljicami. :-) Tudi jaz sem se pridružila akciji.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)