petek, 23. september 2016

Moje kvačkarije v reviji + nagradna igra


Pozdravljene!

Danes malo drugačna objava, tokrat vam predstavljam revijo "Heklanje", kjer so tokrat pristale tudi moje kvačkarije.

In ker sem jih kupila več, vam želim 1 podariti.

Vse kar morate storiti je, da všečkate mojo facebook stran tukaj, klikni :)

Rada bi se vam tudi zahvalila, ker me spremljate in podpirate pri mojih umetninah, ki jih bo čez zimo veliko več... že delam na nekaterih projektih.

Lep kvačkarski pozdrav,

Nagradna igra traja do 31.9.

Tiste, ki sodelujete se pofočkajte v komentarju ali na objavi na facebooku :)

Vesna







7 komentarjev:

  1. Glede na to, da sem edina na tem svetu, ki nima facebooka, se bom pofočkala kar tlelelele. Pokupim kar nekaj hrvaških revij (sicer pri nas na morju ni ne vem kakšen izbor) ampak te pa še nisem zasledila. Bravo zate...res sem happy tudi jaz, da kakšni dobri Slovenkici uspe preboj v hrvaško revijo.čao

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala😍
    Samo povem, revija izhaja na 3 mesece in srpska oz. tiskajo v Beogradu:)))
    Obstaja tudi strikanje in šivanje in izdelava nakita:))) priporocam pa še cena je ugodna:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo Vesna! :-) Tvoje kvačkane umetnine si res zalužijo objavo v takšni specializirani reviji.

    OdgovoriIzbriši
  4. Bravo Vesna!!! Sem res vesela zate, da si s svojim pridnim delom osvojila mesto v tej reviji. Naj vidijo še v drugih deželah kaj znajo slovenke :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo, pa saj si ti in tvoji izdelki to tudi zaslužijo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo Vesna, objavo si si pa itak zaslužila.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)