torek, 19. februar 2013

Prelivajoči okrogli šal


No, pa sem dobila manijo na okrogle šale!

Naredila sem še enega zase. Priložena slikica volne (kupljena v Škofji Loki) najdeš tudi na netu. 

Zelo draga ampak zelo fajn! :D

Mislim, da se bom odločila še na kako nianso... 

Lep večer še naprej

Vesna








6 komentarjev:

  1. Sem bila za vikend tam. In so bile zelo prijazne tokrat.
    Kupila sem par klopk za "prčkarije" in blago za par toaletk.

    Imam pa volno istega prizvajalca za nogavice, katere bom začela plesti v kratkem.

    Zelo lepo se prelivajo te barve in volna izgleda tako mehka (in topla).



    OdgovoriIzbriši
  2. Tale volna zelo mehka, barve so mi pa sploh všeč. Zelo si pridna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesna, bravo zelo si spet lepo ustvarjala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. oo hvala punce:) ja res je fajn nič ne pika in grize...za nas občutljive...je pa tolk novih materialov da se stalno kej novga naučimo:):)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovit šal; lepe prelivajoče se barve :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za vse komentarje! :)