sreda, 27. februar 2013

Zeleno, ljubim te, zeleno!


Danes, sem vam spekla enega zelenega - ker vsi pogrešate barve, predvsem pa zelenje na drevesih :)

Vesna






8 komentarjev:

  1. Pa vsi ste zaljubljeni...u tole zeleno.):)jaz pa v pinki...

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti pa res obvladaš tele vozle. Pa kako si hitra. No, tudi jaz sem probala in končno mi je uspelo. Samo nisem tako hitra. Tale zelena je res čisto pomladna... komaj čakam pomlad. Ali lahko poveš iz kakšnega materiala je? Jaz sedaj delam z volno, pa se mi zdi, da bi bilo boljši kakšen malce težji material. Hvala, če si boš vzela čas za odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  4. <ojla...veš da rada odgovorim...tale zelena je iz trgovine target pod emporiumom v btc-ju...100g klobka in se kvačka z 4-4,5....in je 205m preje oz.garn 100%bombaž zelo se fajn kvačka vsaj meni stane pa 3.95eur...ugodna cena...imajo tudi 50g klobke in je tanjša preja.......tudi one moje češnje na košari so z njihove preje pa verižice oz.krogci...izbira lepa in še bodo dobili...izredno lepo se kvačka pa tudi z mirabelo prejo jo dobiš pa na več koncih je pa najcenejša trenutno v škofji loki.......


    upam da sem te pockljala...ni mi težko....to vsak dan počnem tudi v svoji službi....:):)


    bodi fajn in velik uspeha:):)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Trgovino poznam. Se mi je zdelo, da je zadeva bombažna. Poskusim tudi s tem. Lep pozdrav.

      Izbriši

Hvala za vse komentarje! :)